Over ons
Kantoormeubelen Zuid is begin jaren ’80 gestart als klein bedrijf in voornamelijk gebruikt meubilair en vervolgens uitgegroeid tot het huidige bedrijf met een groot assortiment nieuw kantoormeubilair.
Sinds 2005 is het bedrijf onder leiding van Gerard Suppers en zijn echtgenoot, sinds 1-1-2021 is hun zoon Jur Suppers toegetreden tot de VOF.
Advies, service en een snelle levering zijn de kernwaarden van Kantoormeubelen Zuid.
Het meubilair wordt ter plaatse gratis gemonteerd en het verpakkingsmateriaal meegenomen; zodat u meteen aan de slag kunt.
Levertijd en verzending
Levertijd ligt tussen de 5 en 15 werkdagen mits op voorraad. Wij leveren via eigen vervoer door heel Nederland, gratis vanaf een bestelwaarde van €250,- exclusief btw.
Bekijk ook onze algemene voorwaarden.
Showroom
Zoekt u kantoormeubilair? Dan bent u bij Kantoormeubelen Zuid aan het goede adres.
Wilt u onze showroom bezoeken dan kan dat op afspraak, bel ons en we plannen een persoonlijk gesprek en advies in voor u in.